vrijdag 27 januari 2017

Mijn STRIP-boek

Heeyyyy!!
Ik heb jullie toch verteld over mijn strip-boek.
Ik  ga nu het verhaal waar ik mee bezig ben laten zien.
Maar ik laat niet elk vakje zien aan jullie,
maar dan ben ik over 4 uur nog niet klaar.
De strip is nog niet klaar, maar wel HEELLLLLLLL COOLLL!!!!
(vind ik)
Het heet:
The Keys To Disney

Het gaat over 2 B.F.F.'s , 1 van de meiden daarvan is verslaaft aan de laptop,
zij heet : Incili.
En het andere meisje is HEELL creatief... (ja, ja, hebben jullie door wie het is!!)
En het is... Norah!!
hahahahahahahahahahaha LOL

Maar op een dag zitten ze alle 2 achter de laptop en worden er in gezogen!!!!
O.M.G. wat!!

En meer zeg ik niet... dat komt later... 
Hahahah wacht maar af, het SUPPERRRRRRRR leuk.
Ik ben er eigenlijk best blij over!! Hi.

              Wordt vervolgt...




Geen opmerkingen: